فان کده

جوک;لطیفه;داستان;فال;قصه;تصویر;خنده

فان کده

جوک;لطیفه;داستان;فال;قصه;تصویر;خنده

جوک جدید فروردین 94

amin shafiee | سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

جوک جدید فروردین 94

ما امروز رفتیم پیش کلاس اولی ها داشتیم مجله توضیع میکردیم مجله ها هم ماشالا زیاد به کلاس اولی ها گفتم میشه یکی کمکم کنه.اونا هم خیلی شیک گفتن :نههههههههههههههه خییییییییییر
.
.
.
به خدا اینا از اون گودزیلا هان.اینا اینده سازای جامعه ان مثلا :|

جوک جدید فروردین 94

سوتی های اطرافیانم:
1.دستیده به چسبم!!!
2.از یه چیزی که کامل چیزش نکردیم!!!
3.هنگامی که با نوشابه نی میخوریم!!!
4.بستنی تون سرد میشه!!!
5.وقتی چیز میکنی تو هوا چیز میشه!!!
6.خیسه رو شیش کن!!!
من دیگه حرفی ندارم!!!؟؟؟!!!

جوک جدید فروردین 94

داداشم عادت داره وقتی در میزنه دستشو از رو زنگ بر نمیداره منم فک کردم داداشمه گوشیو ور داشتم گفتم زهر ماااار بعد فهمیدم دوست مامانمه من الان تو دسشوییم دارم پست میزارم :|

جوک جدید فروردین 94

با داداشم دعوام شد بزن بزن با لگد زدم تو صورتش یه دفه داد زد مامااااااااااااان این وحشیو از کجا اوردین؟؟؟؟؟؟ مامانم گفت به بابات گفتم برو از پرورشگاه بچه بیار رفت باغ وحش اینو اورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جوک جدید فروردین 94

پرایـــد اســـت دیگـــر…
.
.
.
.
.
.
.
همیشــــه دوســـت دارد به عزرائــــیل خدمــــت کنــــد. واااااالا

 

جوک جدید فروردین 94

ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯼ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺭﻭ ﻛﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ
ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻪ ، ﺻﻮﺭﺗﻪ ﻣﻨﻮ ﺗﻮﺵ ﺷﻄﺮﻧﺠﯽ ﮐﺮﺩﻩ .. ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ
ﺍﯾﻨﺎ ﻧﺸﻮﻥ
ﻣﯿﺪﻩ .. ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻫﯽ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﻪ ﺑﯽ ﺣﯿﺎ ﺷﺪﻥ
ﺟﻮﻭﻧﺎ !!!

ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺩﺍﯾﯽ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﯾﻨﺠﺎﻫﺎ ﺑﺮﻩ ﭼـﯽ ؟
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺟﻔﺖ ﭘﺎﺷﻮ ﻗﻠﻢ ﻣﯿﮑﻨﻢ ، ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﺟﺮﺵ ﻣﯿﺪﻡ !!!
ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯿﺮﯼ ﮐﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ
2 ﺗﺎ
ﺗﺠﺪﯾﺪ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﻤﯿﺪﯾﻢ !
ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮﺩﺗﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻮﯾﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻗﻀﯿﻪ ﻧﺒﺮﻩ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ
ﻓﯿﻠﻤﺎﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ

ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎﺭﻭ ﻣﯿﺒﻨﯽ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ …..
ﮐﺼﺎﻓﻄﻄﻄﻄﻄﻄﻄﻄ!

جوک جدید فروردین 94

مورد داشتیم طرف تو برف عکس نداشته تو گوگل سرچ کرده عکس تو برف از دور

 

جوک جدید فروردین 94

امروز رفتم آمپول بزنم، وقتی طرف داشت آمپول میزد یه عطسه محکم زدم جوری که نزدیک بود تا چهارتا ساختمون اونطرف تر خراب شه:
هیچی دیگه امیدوارم بتونم به لطف خداوند متعال و با استعانت از ائمه
اطهار و با دعای خیر مردم تو پارالمپیک آینده جانبازان و معلولین،
برای کشورم افتخار آفرین باشم

جوک جدید فروردین 94

بچه ها خواستم بگم امروز یه ماشین فراری ٢٠١٣ گرفتم خواستم خوشحالی مو با شما تقسیم کنم حالا واسه من با نخ کار می کنه دعا می کنم شما کنترلی شو بخرید بعد باهاش بازی کنید!!!مریضم نیستم:))

 

جوک جدید فروردین 94

یه بار نشد به یکی از رفیقام بگم چند شبه فقط 4 ساعت میخوابم، برنگرده بگه تو که خوبی، من شبی نیم ساعت بیشتر نمیتونم بخوابم! :| :

جوک جدید فروردین 94

آیا میدانید:::
سرعت نصب نرم‌ افزار تو ایران ده برابر انگلیس هستش 0_0
چون اونا مرحله به مرحله توضیحات رو میخونن ما نمیخونیم و فقط yes yes میزنیم و به امید خدا میریم جلو ^_^
هنز نزد ایرانیان بود و رفت ^ _ ^

جوک جدید فروردین 94

دختره قیافش شبیه تنبل اقیانوس اطلسه اونوقت زیر عکسش نوشته: به نظرتون عاقبت این زیبایی کار دستم نمیده؟!!!!
.
مدیونید اگه فکر کنید من براش کامنت گزاشته باشم: مراقب خودت باش باغ وحشای آلمان غربی به شدت بهت احتیاج دارن.

 

جوک جدید فروردین 94

دختره پست گذاشته من هم با لپ تاپ میام تو اینترنت هم با گوشی.
ازش پرسیدم الان با چی؟
میگه: با ساپورت مشکی و پیرهن بنفش…

من؟ ۀ}}^^^
اینترنت +*! $$
دختره)))))

جوک جدید فروردین 94

شــماره شناســـنـامـه بــابــام ۲۱۰٫

مــن بـچــه کـ بـودم فــکـ مـیکـردم بــابــام دویــسـتـو دهـمـیـن آدمــیــه کــ تـو جــهـان بـدنـیـا اومــده.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تــازه ایــن کــ چــیــزی نـیــس مــال عــمــوم ۱

اون بــدبــخـتُ کـ دیــگـه فــکـ مـیـکـردم حــضــرتـــ آدمـــه.

 

جوک جدید فروردین 94

دوستم رفته جواب آزماییشو گرفته، قند داره، اوره داره، چربی داره، کلسترول داره و… بهش میگم اگه یه کم نخود و عدس داشتی خودت به تنهایی یک سبد کالایی بودی

جوک جدید فروردین 94

ینی امکان نداره تو دوران تحصیلت با لوله خودکار بــیک ,یکی از این کارارو نکرده باشی:
.
.
-کاغذ یا شادونه بذاری تو دهنت, بعد با اون لوله فوت کنی پس کله هم کلاسیات…. اونام میگفتن: ” آقا اجازه, یکی لوله خودکار به ما میزنه…”
-سر لوله رو میکردی تو پوست پرتقال, بعد یه تیکه از اون میرفت تو لوله, حالا مغزیش رو از ته میدادی تو,تیکه پرتقاله پرت میشد بیرون, یه صدای لاپ هم میداد.
– باهاش نوار جمع شده تو نوار کاست رو برمیگردوندی…
-اگه خود خودکارت کمرنگ مینوشت,از این لوله مثل وردنه استفاده میکردی تا جوهرش روونتر شه…
-با درشم یا برا بچه کوچیک سوت میزدی , یا گم میکردی یا میجویدی….!

جوک جدید فروردین 94

یارو زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما، میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!

  • amin shafiee

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی